jimmy 23 år:)

Grattis brorsan!

Idag har jag varit hos pappa och grattat jimmy, en massa gobitar och påskmust blev det:) inte bra.. jag och Pappa hann ha ett litet snöbollskrig också.. det var skoj. årets sista kan jag tänka mig!
Är ledig måndag och tisdag nu, ska bli skönt.. Ska väl träna och städa dem dagarna.. händer inte så mkt annars!

Syrran och Johan har varit här idag och ätit lite mat, våran söndags middag. idag blev det kassler i ugn med en massa lök, svamp och bacon och pressad potatis.. det blev faktiskt ganska gott... '

go natt

Kommentarer
Postat av: syrran

maten smaka fint... nu är jag uppe hos pappa, johan skulle ju hjälpa honom med nå träd..



ring så fort du har ringt you now..



puss<3

2009-04-06 @ 09:53:01
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: elin

du det lät ju inte helt fel det gumman! men när blir jag bjuden på middag hos kock-anna då? :P pusspuss

2009-04-06 @ 16:39:55
URL: http://aenglalik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0