Gott och blandat

Madde är fortfarande kvar på sjukhuset, dem kanske kommer hem imorn.. (hoppas). Robin hade lite lågt blodsocker, men det var ingen fara, som det lät. Madde har lie svårt att gå och är väldigt trött,annars mår hon bra.. Och johan börjar bli sjuk. han hade haft febertoppningar i natt.. usch usch..


Jag har jobbat i dag, och nu är jag ledig i en veckan:) haha, de ni!
Idag ska jag och Krille grilla lax, får se hur det går. Jag äter inte fisk över huvudtaget, för det är sååå äckligt.. Men vill lära mig, för att det är så nyttigt.!.

jo förresten har inte berättat hur det går med Lotta nu när hon har fått medicin.. Hon blir bättre och bättre. men hon är väldigt trött och slut. Men vi ska försöka göra henne piggare, hon kanske behöver vitaminer??:)
 
Robin och Johan sover..

 
Mosters Älskling<3

Nog om mig, hur mår ni??  ;)



Vill träffa Robin!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Robin är ju så go och söt så man kan bli tokig. Tur att Lotta har blivit bättre. Vi ses snart Puss&Kram

2009-04-16 @ 13:39:58
Postat av: Helen

Hoppas madde blir bättre snart då, för hon ska ju ha barnvagnsrace. :)

tur att lilla lotta börjar bli bättre... ringer dig imorgon om du ville hitta på något. :)

puss puss

2009-04-16 @ 18:28:19
Postat av: Anna

ring du Helen:) Du svarar ju inte på smsen::. puss

2009-04-16 @ 20:45:02
Postat av: joppis

men guuud så söt :)

2009-04-16 @ 21:15:49
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Angelica

Va skönt att Lotta börjar bli bättre!! Det måste kännas som en lättnad för dig!



Ja stackars Madde, det måste ju göra grymt ont på henne nu. Magen blir så fruktansvärt tung när man har burit på ett så stort barn, I know ;o)

Kram

2009-04-16 @ 21:23:39
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0