Basketspelaren!

Nu har jag fått träffat gullungen, han är väldigt lång kan jag säga.. Han ser inte ut att vara en nyfödd bebis precis.. hihi.. Han är väldigt söt, han suger på sin egen underläpp så det ser ut som han har en jätte stor över läpp:)  skit gulligt.
VÄRLDENS MYSIGASTE UNGE!
Köpte en labandräkt och en piké t-shirt till honom idag.. Jätte fina var dem, det är ju så svårt å veta vad man ska köpa.. Men jag blev nöjd iaf..
Helen har varit här  idag och snackat lite skit oxå. Jag ska väl förmodligen dit en sväng ikväll, vi får se hur det blir... Annars har jag inte gjort så mkt. Jo just ja vi har grillat. krille har köpt en ny grill ,jätte fin är den, framför allt stor..:)


 
Han blev lite sur där en stund:)

snuttar på pappas läpp:) Gulligt!
 SWEEEET<3


Grattis igen Syster och Johan!


Kommentarer
Postat av: joppis

gud såå söt han är :) .. <3

2009-04-17 @ 18:45:14
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Madde & Johan

tack så mycket för att du skrev om tiden på förlossingen & BB.. det betydde väldigt mycket för oss.. Va skulle vi göra utan dej.. Robin tackar sin snälla moster för sina fina kläder=) puss på snällaste moster=)

2009-04-17 @ 21:35:12
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

hihi, det var väl inget:) Tack<3 pussar

2009-04-17 @ 23:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0