Äventyr

ledig idag, skönt som fan. Ska ut på äventyr med helenius, ska till Gävle och storhandla mat.. Haha får se hur det slutar. vi kanske inte ens kommer iväg. det beror ju på bilen.. eller vad säger du Helen?? hehe.. Vi har alltid lika roligt när vi är ute och far:) Ska försöka knäppa några bilder så ni får se hur det går..

Alla har fått sin jäkla deklaration, utom jag.. Hoppas den kommer idag. Så man får se om man ska betala tillbaka eller få tillbaka.. man får ju hoppas på att det bli en klirr i fickan!

Tydligen får man aldrig bli moster heller.. 3 dagar över tiden har syrran gått nu.. Man vill inte vänta så länge till. det skulle ju vara roligt den skulle ha kommit igår. Då skulle det ha blivit mosters lilla Aprilskämt.. Hehe nej då..


Tråkigt väder:(

Kommentarer
Postat av: madde

tack gode gud för att bebisen inte kom igår.. puss<3

2009-04-02 @ 12:11:09
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag har ju inte heller fått den... de är väl vi som får efterskatt som får sist...ha ha. Nu drar vi iväg snart, ses imorgon. Ha de så bra.... Puss&kram

2009-04-02 @ 16:28:42
Postat av: Angelica

Ja Jonny fick sin deklaration idag, men jag har heller inte fått min än :o(

Men jag har kollat på internet redan så jag vet att jag kommer få tillbaka =D

Puss

2009-04-02 @ 18:27:17
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0