Alborgen

ja, igår var vi ju på Alborgen jag, Helen och Jempa. Det var skit kul, men svårt.. Vi fick bara ihop 5 stämplar:( Men fan vad vi kämpade, så jag tyckte vi var värda flera. Dem hade en ny bana där som hette super mario bros, som vi gjorde om säkert 20 gånger. åå det tog säkert en timme, fan att vi inte klarade den. Och Helen var såå jäkla trött på den banan på slutet. hahah men jag var envis och ville göra om den:)
Så idag har jag en fruktansvärd träningsvärk och mina knän är blåa efter dem där gångarna man skulle krypa i!!ONT....
Nästa gång vi åker ska vi vara flera stycken, men det får bli i höst nån gång:)

Idag kommer sandra och gör slingor på mig! Wiiehooo  :o)










Ge mig ork!






Kommentarer
Postat av: Helen

Ja det var skit skoj. :) jag har också en jävla träningsvärk, det var de jobbigaste jag har gjort på länge. ;)

puss puss

2009-04-29 @ 12:09:38
Postat av: Anonym

Säg bara till om ni vill ha sällskap när ni åker nästa gång. Jag följer gärna med =))

KramKram

2009-05-05 @ 06:43:27
Postat av: Therese

Säg bara till om ni vill ha sällskap när ni åker nästa gång. Jag följer gärna med =))

KramKram

2009-05-05 @ 06:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0