YesBox!

Tjao!


Idag har jag jobbat 7-16, jippie. Men eftermiddagen var bra, för då jobbade jag med Kerstin!
När jag kom hem så umgicks jag med Elin. Eller vad man ska säga Elin satt vid datan och jag planerad inför tjejkvällen. Vi blir 13 stycken brudar:) Längtar.. Det blir lekar och grejer, Har inte gjort så mkt merr. Jo jempa kom över också och satt sig vid datan med Elin. vilka vänner mna har:) *skoj* Vid 22 gick vi och kollade på paradise, det är final veckan..

Jag har ett dilemma imorn, IDOL ELLER OP MODELL???? Fan va jobbigt. Men det får vi se då. nu är klockan tolv och jag ska jobba en liten stund imorn och så är jag helt slut efter som jag gick upp 5.00 idag.
här har ni bilder ifrån en tråkig dag hos mig.
Glöm inte kommentaren;)



                                                                                                              





Kommentarer
Postat av: Helen

Ovanligt att det är jempa som håller i chips påsen!! hehe. :)

2008-09-09 @ 03:51:32
Postat av: elin

haha! det håller jag med om helen :P gud vad het man är då! (eeh?! NOT!) men jag har ju iaf min vackra mössa :)

2008-09-09 @ 09:59:38
URL: http://aenglalik.blogg.se/
Postat av: jenny

men hallå, chips e ju alltid gott. jag va faktiskt jättesugen hehe :)

2008-09-09 @ 17:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0