Igår 3 år!

Hej!
Denna vecka som vi har framför oss ska jag jobba alla dagar utom fredag. Jobbar mest kvällar, men i helgen jobbar jag 7-16.. Och på Onsdag kommer Madde och Mamma hem. Då ska jag få lite presenter:) en fin väska av mamma tydligen. Men längtar till jag får träffa dem, och att dem får berätta hur dem har haft det.. Dem skulle skicka ett vy-kort, men ett sådan har jag inte sett av:)
Kollade på Andra Avenyn igår på webben och kollade även på avsnitten som går idag och imorn. Fan va jag ´hade längtat.. men fan att Angelica dog..
Är helt inne i den serien, den är så himla bra.. Det serien är nått jag verkligen rekomenderar!!

Idag ska jag städa kontoret, Kerstin brukar göra det. Men hon är på Mallis och då ville jag ställa upp..

Igår hade jag och Krille varit tillsammans i 3 år. Men han hade glömt det som vanligt, vilken romantisk pojkvän man har.. Men jag bryr mig inte faktiskt. Känns faktiskt mer som man är vänner än tillsammans! nån mer som känner så? Ni kanske inte vill svara på det isf..

Böna ligger och hugger efter flugor i soffan. Hon är riktigt grym på det faktiskt!


Kommentarer
Postat av: elin

grattis gumman! 3 år alltså, det är en lång tid. sju år kvar bara så har ni vrt tillsammans 10 år :D hehe! love ya babe!

2008-09-22 @ 15:05:50
URL: http://aenglalik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0