Underbart!

Har hittat ett par filmer om jag tycker väldigt mkt om.. Vägen ut & Livet är en schlager. Beställde dem på Ginza alldeles nyss. Sen råkade jag köpa några till också.. Jag älskar att köpa filmer, tror jag börjar bli en liten samlare faktiskt! fast det är mest svenska och disney filmer jag köper.. Det är lite skoj!..
Så nu tänkte jag ha en filmkväll med tjejerna på fredag:)

Nu sitter jag oich väntar på Elin. ´Hon skulle ha kommit efter fyra och nu är klockan tio i nio.. Haha. dykte upp lite problem på vägen!!
hade gott

      

Kommentarer
Postat av: Helen

Det låter fint med en filmkväll, vi kan ju bråka om vilken film man vill se. :)

Eller så får den som kommer först bestämma filmen. hihi. Då kommer jag när jag slutat jobba, bäst du är uppe. hahaha

2008-09-22 @ 21:24:37
Postat av: elin

moahaha! det lär bli E.T då är nog anna livrädd en månad efteråt :P

2008-09-23 @ 01:07:12
URL: http://aenglalik.blogg.se/
Postat av: Helen

JAG ÄR SÅ BESVIKEN PÅ DIG!!!

du måste vara hemma när jag behöver dig ju, då kan man inte jobba. ;)

2008-09-23 @ 15:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0