Turkan

igår var Elin Zällh hemma hos mig och var lite dryg. men du är rolig Elin.. hon satt och dregladde på mig. Snusko!! Sen höll hon på att skicka en massa mess till Hélen! Men jag ska tacka elin också det var hon som fixade min bloggsida:) Hon kan hon, fast det tog några timmar.. Sånt är livet.
Idag jobbar jag kväll, så himla drygt. Det är så himla stressigt.. tycker det är bättre att jobba dag.. men nu har jag bara en kväll till den här månaden. och den är imorn 12-22.. Inte skoj det inte..
Idag kommer syrran hem längtar så himla mkt. Ska dit när jag slutar. Hon kommer tro att hennes cykel är snodd, men det är jag som har lagat den och användt den medans hon har varit i Turkiet! Mamma kommer jag nog inte träffa först i helgen kanske.
Nej nu ska jag ut i det fina höstvädret.. ÄLSKA HÖSTEN; VINTER OCH VÅREN:)

Men ni får ha det bra.. har inte kunnat knäppt nå kort för min kamera är i turkan!

Hopp och hej


Kommentarer
Postat av: elin

du är så fin du gumman! vet du, idag ska jag och ida köra linus moppe! jag kommer fan dö :P

2008-09-25 @ 10:57:07
URL: http://aenglalik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0