Top Modell!!!

Tjena tjena!

Det är varit ljuvligt med en sovmorgon, Vaknade för en timme sen vid tio tiden.. Men jag börjar jobb om en timme. idag jobbar jag fyra timmar för att det fattas folk.. Annars blir det top modell eller idol i kväll. Mne jag måste säga att jag älskar tyra nbank och miss j Alexander. Vet inte vad man ska kolla på än. Det visar sig till kvällen..
VS
Som sagt på fredag är det tjejkvällen, hoppas det kommer att bli kul. men det blir väl som vanligt. Att viss drar hem, vissa sitter i ett hörn och tråkar, vissa saknar pojkvännen som ringer var sjugonde minut, vissa vill till stan, bara grinar, vissa bråkar, vissa är nyktra och tråkiga, vissa köper för lite sprit och försöker leta mer OCH VISSA HÅLLER STÄLLNINGARNA:) Jag tror jag är det som försöker hålla ställningen, men det är inte så lätt om det slutar som det brukar.. Haha.. Men brudar jag hoppas ni skärper er tills på fredag.. Nej men det ska bli skit kul. madde ska ju sova här så hon får väl ta hand om lotta antar jag..

Måste ringa Helen sen så vi får börja planera allt och om det blir stan på torsdag..
kan lägga ut bilder sen om jag orkar, men det händer ju inget speciellt i dag som sagt.. emn vi ses, syns och hörs..

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0