Smärta!

God Morgon, gick upp 05.00. Och jag är skit trött,n¨är jag kollade på klockan senast i natt var hon väl vid 00.40 tiden. Så man har inte fått så mkt sömn.
Igår var jag ju till läkaren så att han skulle få kolla på min leverfläck. Men han tog bort den på en gång. Och lite extra hud. För i den andra han tog bort hittade dem en elakarad cellförändring. Så vi får hoppas på att det inte var någon fara.. Helen var så snäll så hon följde med.Idag har jag ont så ine helvete där. Det sitter precis på ett sånt ställe, så när man sitter trycks allt ihop. Synd om mig idag, ELLER INTE:)

Annars händer det inte så mkt idag, ska laga en god middag till mig och krille. kolla på asterix och obelix, idol och allt vad det är. Oc så jobbar jag till ett.

skicka mess till syrran nyss, så ringde hon upp. Hon, Mamma, Kenneth, johan och lisa sitter på Arlanda och äter mat. Det är skönt att dem äntligen kommer iväg. Men jag är faktiskt inte avundsjuk, för jag vågar iaf inte flyga.

Nej  nu ska morgonrocken av och kläderna på.. Skriver lite senare kanske.. Men vi hörs:)
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0