middag!

hej igen..
Nu har man jobbat klart för flera timmar sen. Sitter hemma i soffan och halv kollar på cops med Krille och Jempa. Annars har jag inte gjort så mkt, var så himla trött efter jobbet.. Skulle vara lite gullig mot krille och laga mat till honom:) Portionen blev inte så liten(kolla nedan), men mätt blev han:) Nu är ljusen tända ska ta fram filten och kolla på idol och efterlyst.. det skulle vara nått fall om en 19 årig kille som hade mördat en 15 årig tje. Vart är världen på väg....  Ingenting förvånar en längre. tur att man inte gå ute själv på kvällarna..

Helen jag har försökt fått tag på dig hela dan. men du svara inte så mina mess. Sur??
Vet att du kollar på min blogg varje dag, det är därför jag skriver det här.. ring mig gumman!

Nej nu börjar sjukhuset..
Hade gott och ta hand om varandra.



Kommentarer
Postat av: Helen

Nu har jag ringt... :) Men du vill ju bara tittat på tv :( och inte prata med stakars mig.. hihi

puss puss

2008-09-17 @ 19:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0