Liv rädd

Idag ska jag till sjukhuset. Och jag som har sjukhusfobi. Mår illa när jag bara tänker på det. Hoppas att det inte är någon fara med min konstiga prick på ryggen.. men nått måste det ju vara det har dykt upp där bara på ett halv år.. Det är väldigt skumt. Jag ska samla mod innan jag går dit. Men jag har ju världen bästa läkare iaf..

I natt åker mamma och madde till turkiet, have a nice trip! Kommer sakna er och madde jag ska sköta din blommer så got jag kan.

Nej nu ska jag hoppas in i duschen:)
BYE


Kommentarer
Postat av: Helen

Det gick ju fint fint på sjukhuset. :)

Du vet väl att man bara behöver vattna blommorna 1 gång varannan vecka om ens det ;), då blir dom fina :) hahha

puss puss

2008-09-16 @ 15:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0