klippning

Idag har jag jobbat 14-16, vilken jävla tid.. haha. men de ordinardie hade personalmöte. annars har jag inte gjort så mkt idag förutom att klippt mig. Sandra är en duktigfrisör hon.. Och hon tar bara 200 kr:) billigt ich bra. fick den frisyren som jag önskade, och en lugg på köpet.. haha.. imorn blir det stan med johan och Jenny.. Ska bli kul faktiskt.. Det ska köpas kläder inför tjejkvällen, funderar på legging och nån top. men vi får se..
Här är mitt och Jempas kap idag:

FAN VA KUL VI SKA HA DET..
nej nu måste jag tänka på refängen..
skickar med ett par bilder på håret


               Före                                  Efter



hopp och hej!


Kommentarer
Postat av: elin

blev urfint gumman! pusso!

2008-09-11 @ 17:21:43
URL: http://aenglalik.blogg.se/
Postat av: madde

fint gumma!

2008-09-12 @ 10:52:01
Postat av: jenny

så jävla bra du blev i skallen. nu e du en riktig snygging. :)

2008-09-12 @ 12:50:04
Postat av: sandra

du blev ju jätte fin i håret:)

2008-09-14 @ 12:48:10
URL: http://sasssa87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0