Födelsedagen!

Grattis till mig. (Nej jag bara skoja).
 Idag har  man jobbat 7-13 och sen var det bara hem och börja fixa tårtan.Krille
hade städat jätte fint hemma:) Jempa och jag fixade våran fina tårta. Men det var
 en jävla kallabalik, grädden tog slut när det bara behövdes skit lite till(se bilden nedan),
 så jempa cyklade och köpte ny. Och sen kom hon tillbaka och skulle vispa grädden
då färgade hon grädde för starkt, om man jämförde med den gamla. Och Grädden
 blev aldrig riktigt bra så den rann av tårtan, fast hon hade vispat i 10 min.. otur
som vanligt, haha, Jag har fått en Ipod, pengar, parfym, blommor och en box.
En lyckad födelsedag:)

Nej nu börja Kalla Fakta om morden i Arboga..
ha det bra alla bloggare.
GLÖM INTE SKRIV KOMMENTARER:)










Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena min lilla gullunge! du är ju skit duktig på att skriva, Ha de/ kram mammsen

2008-09-07 @ 20:14:51
Postat av: Anonym

grattis så hemskt mycket i efterskott anna! klart att jenny slickar sig om fingrarna när det står en läcker tårta framför henne :D

2008-09-08 @ 14:43:33
Postat av: jenny :)

ja du gumman! de va ju lite kallabalik men de gick ju till slut. :) tårtan blev ju god.

2008-09-08 @ 16:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0