Film kvällen.

Hej hej!
Fy fan va skönt att vara ledig i dag. Har jobbat 9 dagar i rak nu. Sen är jag ledig idag och jobbar 4 dagar till. Sen hoppas vi på att vara ledig minst 2 dagar:) vi får se. HAr vart hemma hos Mamma idag och fick en flask Absolut Mango och en väska.. fick väskan i försenad födelsedagsresent. och två tröjor av Madde.. Såg till att krille slutade tidigare för att vi skulle in till stan, men pallade inte så vi drar in imorn. jag ska köpa ett par klackskor och nått mer.. Funderar på att köpa en ny sängstomme den här månaden. Köpte två parfymer idag. Paris Hilton Just Me 199 kronor och Lacoste Touch of pink 655 kr.  <men vi får se. Snart kommer brudarna med läsk och chips, Så jag skriver igen imorn!


Min älskade Adidaströja:)

       

Kommentarer
Postat av: Helen

Du är så fin gumman min... ;)

tack för en underbar kväll...

puss puss

2008-09-26 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0