en ny dag!

God morgon eller vad man ska säga. Idag har jag sovit till klockan 10, det var underbart. Känns som man skulle kunna som hala dan.. Skicka mess med syrran igår och dem har 42 grader varmt i turkiet. flygresan hade gott bra och incheckningen med:) Nu har jag suttit och tittat på youtube.com har hittat några riktigt på klipp.
http://www.youtube.com/results?search_query=charice+and+celine+dion&search_type=&aq=0&oq=charice+and+ce
Gå in och kolla på Charice, hon är fantasiskt duktig. Hon var med i Oprah och sjöng sen fick hon sjunga med Celine Dion på hennes turne.. Riktigt ballt:)
ska jobba i kväll, är inte taggad på det.. Men man måste ju ha pengar.. krille är hemma ifrån jobbet i dag han har feber. Så han ska bara ligga och mysa med Böna i sängen hela kvällen.. man blir ´ganska avis mår jag säga.
Jobbar hela helgen också, till och med ända fram tills fredag nästa vecka. MAn blir inte mkt ledig nu eller.. Bara för att många har eller åker på semester.. Men det är ju skönt för dem..Och jag ska inte klaga, det är skit bra att jag får jobba..
Imorn ska jag hem till Helen och Patrik och kolla på Lilla Jönsson ligan och mysa lite.. Elelr intee. men iaf.. Blir nog mest roligt som Patrik ska vara med, för då ska vi gör klipp 2 av hans dans på youtube. och plus att jag ska ta med en bättre kamra. Klippet heter pottan tierp, om ni skulle vilja gå in coh kolla på det..

 Det här är Patrik Stenmark känd igenom youtube klippet.. nej jag bara skoja.. han är en grymt rolig person iaf:)



Här är en liten ful bild på mig också:) och en lite normalare:) gissa vilken bild som är normal??
                                  




Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: jag

vilken läcker kille!!!!



















men ta gärna bort bilden på mig!!!!

2008-09-18 @ 16:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0