dagen efter!

Igår hade jag ju min lilla tjejkväll och jag är helt slut idag! Fast jag inte drack så mkt..
Vi blev 11 som åt tacos och en som kom senare. fan vagott det var jag åt som jag vet inte vad.
kommer ni ihåg mitt inlägg från den 9:onde sep? där skrev jag så här:
"Som sagt på fredag är det tjejkvällen, hoppas det kommer att bli kul. men det blir väl som vanligt. Att viss drar hem, vissa sitter i ett hörn och tråkar, vissa saknar pojkvännen som ringer var sjugonde minut, vissa vill till stan, bara grinar, vissa bråkar, vissa är nyktra och tråkiga, vissa köper för lite sprit och försöker leta mer OCH VISSA HÅLLER STÄLLNINGARNA:)".. och det stämmer precis.. man blir skapligt less. DET ÄR SÅ JÄVLA OTACKSAM ATT HA TJEJKVÄLL.. Jag hade gjort i ordning lekar och köpt cider som alla skulle få till lekarna. men alla bara klagade och ville inte vara med. Inte alla men nästan alla. Men hallå kan man inte ställa upp nån gång.. Folk var så himla tråkiga och otacksamma. Dem tänkte inte på att jag har planerat och lagt ut pengar för deras skull.. Men blir så trött..  Men allt var ju inte negativt, maten var ju god haha.. Men vi körde sanning och konsekvens korten och jag har aldrig.. det var roligt.. som ni kanske får se på korten nedan,. Sen gick vi till peters här i Tierp. Där var det kanske 7 personer när vi kom dit, men vi hade kul iallafall. Inte alla kanske, det fast vissa som bara satt och glodde#suck#.. Jag tror att vissa är för pryda och kan inte nöja sig med de lilla. utan man måste åka in till stan för att ha kul. Men det blir inte roligar än vad man gör sig.. Jag sjöng karakoie och greja.. Jempa blev så inne helvete full,så hon var när på att bli utslängd. Och hon dansade på scenen och åla:) hon är så jäla skön asså.. Alla asgarvade och diggade henne stenhårt..Sara blev också fullare och fullare.. haha. Folk bara stack ifrån oss utan att säga hej då, till slut var det jag, sofie, madde, jenny, helen och sara kvar.. Så vi vinglade hemåt.. När vi väl var hem asså tröck jag och madde i Sara och jempa Bakistabletter och Jempa spillde mjölk i saras hår.. Så vi fick skicka in henne i duschen. hahah
Vilken kväll asså!!! Bakis är man också. Här kommer dem fina bildern:)
Idag haar vi bara legat och ätit!!!
   






BAKIS:
 

Kommentarer
Postat av: Elin

vad fina bilder det var gumman! hoppas då inte att du syftar på mig där, för jag sa hej då många ggr och jag sjöng två ggr med dig :P haha! som jag aldrig trodde jag skulle göra :) tack för en toppen kväll! pussar

2008-09-14 @ 13:28:46
URL: http://aenglalik.blogg.se/
Postat av: Helen

jävla snygga ni var dagen efter. :) det var en rolig kväll;)

nu är det nog dax att uppdatera bloggen eller vad säger du??

puss puss

2008-09-14 @ 22:38:30
Postat av: jenny

jaja, man ska ju alltid bjuda på sig själv. man har som roligast då! :)

2008-09-15 @ 17:54:52
Postat av: Therese

Hej gumman... Jag vill bara tacka för en trevlig kväll i fredags!

När jag läste din blogg blev jag himla glad! Tvärbra att du är ärlig med dina känslor gumman. Det kommer du långt på!



Din blogg fick mig naturligtvis att rannsaka mitt eget beteende under kvällen för att lista ut om det bland annat kan vara mig du syftar på?!



Gör därför en egen rannsakan här och nu...



Jag förstår om du blev besviken över att folk är tröga på att leka! Jag blev lite besviken när det sas att det inte skulle bli några...



Förutom att prata "allvar =)" med Elin var det bland annat de jag pratade om när vi satt där ute. Tycker själv att det är en självklarhet att man ställer upp på det som arrangeras när man kommer till en fest... Såvida man inte kan av någon anledning. Men då kan man ju oftast delta på annat sätt, typ läsa eller nåt´!



Missade sanning o konka korten bara, som jag ju väldigt gärna ville vara med på! Men jag uppfattade inte att ni gjorde den leken från början eftersom jag satt där ute.



Hum... tror det va i samma veva när alkoholen började göra sitt jobb i kroppen och knoppen på mig... =/



När jag kom in på Peters´ (åkte i sista bilen) hade hela gänget satt sig vid borden =( Alla gör väl som man vill, men jag sitter väldigt sällan när jag är på krogen. Blir för rastlös för det och föredrar att dansa och mingla osv. (Såvida jag inte är väldigt trött, ont i huvudet eller nåt´)!



Kändes inte så jätte roligt att alla satt ner eftersom det dessutom var väldigt lite folk... Och när jag stötte ihop med Camilla och hon ville att vi skulle sjunga så hakade jag på henne! MEN när jag upptäckte att ni också skulle sjunga blev jag skitglad!!



När det sedan var dags att åka hem fick jag lite bråttom eftersom Danne satt i bilen och väntade. Var tvungen att fråga Madde via sms nyss om jag sa hejdå eller inte, vilket jag hade för mig att jag gjorde. Men du vet alkoholen Anna =/ hehe den kan ju ställa till det ibland.



Men jodå... jag sa hejdå... Tyckte att de flesta stod där utanför då bortsett från de som försvunnit spårlöst... och det känns som att jag fick med alla, eller? =( Missade jag dig så ber jag om ursäkt gumman...!



Jössenamma... detta blev en halv jäkla roman haha men det får du ta gumman! Tack för en underbar fest med god mat och med bra engagerade lekar!

Jag är bara tacksam för att du är den du är och orkar engagera dig!



Dessutom är jag jäkligt glad över att du är uppriktig i den blogg! Go Anna...

Punga ut sanningen bara det är mitt motto!!

Nu har jag i alla fall rannsakat min kväll genom din blogg och är du besviken på mig så fram med det bara vännen... Jag kan ta det =)

Puss

2008-09-15 @ 22:46:29
URL: http://tesskrypin.blogspot.com
Postat av: Wizzto

Vad tråkit att de inte ställde upp på vissa saker. Men jag lovar dig hade jag vart med så hade jag vart med på allt ;) Det är ju sånt som är kul under en fest ju så man kan skratta och ha sig :P Men hoppas vi hittar på nått snart då jag också kan vara med :) Pussas <3

2008-09-19 @ 11:14:36
Postat av: anna

Nej Tessan jag syftar inte på dig!! Jag säga ofta vad jag tycker om tänker på någevis. Annars bryter man ihop.!!

2008-09-22 @ 13:01:05
Postat av: madeleine

jag måste säga att jag känner mig väldigt utpekad på det här blogginlägget, men jag är glad iaf att jag fick komma och träffa alla! tack för en trevlig kväll.

2008-09-25 @ 10:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0