Bullar:)

Idag har jag jobbat (7-13). och just nu väntar jag på att bulldegen ska jäsa. Har aldrig bakat bullar förut, så det är en utmaning. skulle ha bakat igår med jenny, men när det började åska ville hon inte komma. Jag som hade förberett degen och allt. Jag blev så jävla sur så jag slängde skiten. Sen ringde jag Helen och pratade i en timme:) Då blev jag glad igen..
Var och handlade efter jag slutade och då träffade jag min gamla lärare Ing-Lill, konstigt nog så saknar jag skolan och klassen.. Man hade ganska kul egentligen.. Men nu ska man bara jobba.
Ikväll blir det en god middag med Krille och sen ska jag dega framför dumburken.
Pallar inte skriva nå mer.
Men lägger ut lite bilder ifrån igår på jobbet jag och min älskade kerstin hade skit kul:) Även bilder på Patrik och elin:)

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0