4 sep

Det är den 4 september och tre dagar tills jag fyller år. Tycker inte att det är nå märkvärdigt att fylla år längre. Men vissa tycker ju det fast man är gammal.. det där var en lite pik till en viss person:) haha!
Nej i dag gick jag upp 09.00 för att ställa iordning timmarna, jag börjar jobba imorn igen. har vart ledig i 3 dagar nu.. Det blir så himla lång tråkigt att sitta hemma själv.
Krille pratade med tierpsbyggen i veckan, vi har stått i kö på att få byta lägenhet i ett år nu. Men ingenting händer. Då säbger dem att ¨man måste ligga i för att få en lägenhet. Men va fan det ska väl dem ha koll på. Vilka rikspuckon. Man ska väl inte behöva ringa jämt och ständigt och fråga om dem har fått in nån. Jag har hittat en lägenhet som jag är lite sugen på. den är väldigt liten, men väldigt fin. jag ska nog be om att få titta på den idag igen. Men med min otur så kommer jag väl aldrig på flytta. 
Såg även en säng igår, som jag skulle kunna döda för att få köpa. "inte riktigt så illa men" Helen frågade mig förut om jag ville köpa en 1.60 säng av hennes syster. men jag tackade nej på en gång eftersom vi har en dubbel säng.. men sen när jag såg den i går så var det en dubbel säng, och precis en sån som jag vill ha. men då hade Anneli get bort den till sin mamma för att ingen ville köpa den. Snacka om att jag blev besviken när jag hörde det.
Annars ska jag inte göra så mkt idag. Kolla på Idol och mysa ner mig i soffan.!!
mitt öga
Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0