3 sep

hallå där.

Har vart ledig i två dagar nu och det är så himla skönt. Är även ledig imorn. Elin har vart och hälsat på, det har vart skit kul. Men idag åkte hon till Uppsala och imorn till Linköping.. Man tycker väl kanske att hon kunde vara löite med oss tierpare nu när hon har umgåts med Ida och Jesper hela sommarn. men det är hennes val;)
 Igår var jag på middag hemma hos Maggan käka tacosgratäng och drack vin.. Mums.. Kände faktiskt av vinet lite på slutet.. inte så konstigt kanske jga har inte vart full sen i vintras/våras.. Men det ska jag ta igen den 12 då är det tjejmiddag hemma hos mig. Vi blir 15 tjejer och då blir det mat, drickla och lekar.. Så jävla kul. Det kommer nog bli en hel del skratt också. Och senare på den kvällen ska vi väl ut här i tierp på peters eller nått.

Nu sitter jag och väntar på Jenny, hon ska komma och käka här. och sen i kväll är det IDOL.. SOM JAG HAR LÄNGTAT.. men jag tror inte att det kommer att vara lika bra som när det gamla juryn var med,. men det är bara att hålla tummarna. Hoppas krille kommer snart också, jag ska åka och köpa lite nytt smink:)
 
Måste bara visa en tröja som jag har beställt, det är en killtrja men det skiter jag i.. Jag kanske är lite udda. haha

 det är så grymt jävla snygg.

Kommentarer
Postat av: Elin

har vart jätte kul att träffa dig med gumman! har saknat dig hela sommaren. men måndag kommer jag hem igen, då ska jag vara med dig och madde hur mycket som helst ;)



pusskram

2008-09-03 @ 18:14:56
URL: http://aenglalik.blogg.se/
Postat av: Therese

Jäklar jag pratade med Madde tidigare idag och hon informerade mig om idol... Var på bingo med Therese och Ankan och missade det igår. Visste inte ens att det har börjat igen HUM... Snygg tröja... Påminner lite om min vita som jag köpte i Turkiet. Du är inte udda tjejen för i sådana fall är jag också det! Och om vi nu är det så vad faan gör det ;-) haha Ser fram emot festen =) Puss

2008-09-04 @ 14:53:26
URL: http://tesskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0