viktklubb.se

Idag ringde dem från jobbet 07.05 och frågade om jag kunde jobba. Jag var typ medvetslös då och fattade inte tt dugg vad dem menade. Jag fattade inte att jag jobbet kväll och att dem behövde personal nu på en gång.. Alla vet väl hur man är när man är nyvaken! men efter många om och men när dem hade förklarat allt. Så sa jag att jag kommer så fort jag kan. Så idag jobbar jag 7-11 och 16.30 22.00.. Timmarna i mellan där har madde, Sandra och tessan vart här och Sandra slingade tessans hår! Det blev ur fint gumman! Sen har jag och Helen tagit en promenad. Inte en lång sådan 50 minuter och i en ganska slö takt!.. Men skönt att röra på dö fläsket..
Det var en person som visade mig idag att hon var med i viktklubb.se och visade hur det funkerade och så. Det verkade vara skitkul! En bra sett att komma igång på riktigt! jagkämpar varje dag för att gå ner i vikt! Så man se lite resultat också. Och då var den sida väldigt bra..

Nej nu är det duschen sen jobba igen:9 Jippie eller inte.. Men jobbar med Syrran i kväll så det är bra..
just ja krille åker till morsan sin i helgen! Underbar att få lite space!

Hade bra.. Tjao!

Kommentarer
Postat av: Helen

nu ligger böna jag och katterna och myser. :) jag älskar att vara barnvakt. ;) puss

2008-10-23 @ 19:41:43
Postat av: Anna

hehe.. Det lät inte som det i går!:) Puss

2008-10-24 @ 06:14:00
Postat av: Anonym

Tack för din kommentar gumman =) Om du väljer att gå med så är det bara höra av dig om du behöver hjälp

=) Det kan vara svårt i djungeln ibland... hihi.. Kramis

2008-10-25 @ 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0