upp och nergångar!

igår blev det ingen marknad för jag var tvungen att jobba. 14-22.:) det var ju lite tråkigt skulle vilja haq köpt nått skoj. men det får bli nån annan gång! Så jag missade även min tid hos dietisten också:(.. Fan jag måste komma igåg nu.. har ingen motivation alls. vill att nån hjälper mig att komma igång och ser till så jag fortsätter. Är less på att se ut så här nu!!vill ha nån soim hjälper till och peppar mig dagligen! Men en personligtränare är jävligt dyrt tror jag. Har ingen kompis som är en träningsexpert heller:(. Krille ska ta ehem träningscykeln idag och så ska jag dra med mig han ut på en promenad i kväll me.
Fan va det ska vara orättvist här i världen, vissa kan äta hur mycket som helst och vågen rör sig inte en millimeter. och som en annan kan man inte ens titta på nått gott så går man upp en massa kilon.. det är inte lätt att leva!

igår kväll när jag skulle gå och lägga mig så såg jag att jag hade glömt att lega tillbaka en nyckel får jobbet. Så imorse halv sju så var jag tvungen att springa upp med den. Fy fan va irriterade att gå upp så tidigt för att jag hade glömt en nyckel jävil.. Fan va jag är glömsk nu för tiden!

I natt hade jga en sån där konstig dröm igen. ni som känner mig fattar vad jag menar!!!


HAde bra. nu ska jag sätta mig och glo in i väggen! Deprimerad!!!!


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag kan bli din personliga tränare, jag är väldigt billig. :)

vi börjar med att springa spåret på vegavallen. ha ha.

nej men seriöst om du vill så kan vi börja gå ut och gå eller nått. :) puss puss

2008-10-10 @ 15:58:09
Postat av: Angelica

Men duu... du å jag blink blink

Ska vi slå våra påsar ihop å kämpa tillsammans?



Kraam

2008-10-11 @ 23:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0