Sverige-Portugal

Ikväll har jag vart hos pappa och kollat på fotboll. jag lurade med krille dit, berättade inte att det var fotboll. För då hade han inte velat åkt dit! Han blev sur när jag sa att det var fotboll och satt sig på en stol i vardagsrummet och spela på telefponen! haha.. Men hur som helst, så var det en intressant match. Sverige spelade bra i första halvlek. och lite sämre i andra..Man dem lyckade hålla emot på slutet och det blev 0-0. Vi hade bra många målchanser, men missade hela tiden. Ellmander missade säkert 3-4 stycken. Jävligt klantigt. han måste vara bra besviken. Jag hade gissat på att det skulle bli 3-0 till portugal. men icke sa nicke! Det var kul att hälsa på pappa iaf. Han som drar sina "roliga" skämt.. Det är bara jag och han som skrattar. Jag tror vi är väldigt lika varandra. Ibland kan jag faktiskt sakna honom!

Nu ligger Böna brevid mig i soffan och krille vid den ándra datan. det är nog sov dags snart tror jag! Är jävligt trött faktisk!

Hoppas ni har en bra kväll!

//Anna Andersson



Det var det ända kortet jag hade på pappa!


Kommentarer
Postat av: Helen

Gud vilken rolig kväll, kunde du inte bjuda med mig också för jag ÄLSKAR ju fotboll. :) Och nu missade jag matchen, hur ska jag kunna överleva nu? ha ha. tänk på mig nästa gång är du snäll ;) puss puss

2008-10-12 @ 01:07:27
Postat av: Therese

Det var fint skrivet om din pappa... Jag saknar min också ibland =( Känslan flyger liksom på än rätt var det är...



Tack för att du svara på mina blogg vännen.

Vill du ha pepping så finns jag här Anna!



Kramar om

2008-10-14 @ 00:49:33
URL: http://tesskrypin.blogspot.com
Postat av: Alina

Hejhopp kikar in:) Hoppas du haft en trevlig kväll! Godnatt!

2008-10-14 @ 00:56:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0