Shopping!

Hej alla glada.
mitt inernet strular fortfarande:( Men har eannu en gång fixat det tilllfälligt.
Mitt liv ser ut som vanligt. Jobbar som fan, sover lite, kämpar för att gå ner i vikt!
helen hjälper mig, vi går ut och går ett visst antal gånger i veckan och sen cyklar jag på min träningbike;)
Kul faktiskt, har gått ner 2 kg:) Jippie.
Det var löning för några dagar sen, har "råkat" shoppat lite för mycket!!!! För ungefär 4000! Det kostar att ligga på topp!
Har även köpt min första julklapp, och den är till mamma. kan inte skriva vad det är för hon läser min blogg.. Eller hur Mamma? Hehe..
DET FÖRSTA SNÖN KOM IDAG I TIERP! Fan va glad jag vart. men jag vet även att det är många som hatar det! Älskar snön.

Just nu sitter vi hemma nyätna, med tända lkjus och spelar xbox.. Fan det var det bästa köpet den här månaden.. Säger bara att Crash är så jävla kul!! nej nu har jag inte tid längre!
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Helen

Gud vad roligt att du skriver igen, har väntat på att du ska skriva :). puss puss

2008-10-31 @ 18:35:12
Postat av: mammsen

De var ju kul att du är tillbakas, gör ju inge om du skriver vad du ha köp!!!!

Puss och Kram

2008-11-01 @ 14:04:53
Postat av: Therese

Visst är det underbart med snö =) Grattis till vikt minskningen... Du är jätte duktig gumman. Kram

2008-11-07 @ 01:56:08
URL: http://tesskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0