Mätt!!!!!!!

  • Vaknade vd 11-12 tiden, seg upp och la mig i soffan med lotta
  • Sen gick jag och krille och la oss i sängen igen och kollade på tv.
  • Blev uttråkad, ville ut och åka bil. Ringde pappa som inte svara. Ville låna bilen.
  • Satt mig vid datan och prata med Helen på msn. Fick låna deras bil:) tack, ni är ur snälla
  • Vi gick och hämta bilen. Åkte runt lite först, sen till Broder Jimmy i Söderfors.
  • Hälsade på, han fljde med till Tierp. Sen for vi till affären, jag handlade mat.
  • Åkte hem och lämnade varorna, sen åkte vi och lämna bilen. Gick hem!
  • Jag lagade tacos och krille korv och potatissallad och kapris.. Blää.
  • kollade på halv åtta hos mig och antikdeckarna!
  • Skriva i bloggen och kolla på vad blir det för mat samtidigt.
  • Ska lägga mig i sängen och kolla på tv och spela på datan!

det var lite vad min daga har handlat om. En ledig dag och imorn med:)


Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken trevlig dag du har haft. Men i morgon ska vi titta på idol tillsammans. :=)

kan inte skriva nå mera här för du terrar mig på msn.. haha puss puss

2008-10-16 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0