mamma

Ikväll är det andra avenyn, fy fan vad jag längtar varje söndag. (kollar på alla tre avsnitten på en gång på webben). Synd bara att Ensam Mamma Söker och Hl i väggen är samtidigt! Men man får prioritera!
Ídag fyller även mamma år.GRATTIS!!!! Så vi ska dit med lite blommor! Hon fyller inge jämt, så det blir inget stort Party!
Nu är Krille inne och stor handlar mat, kände att jag inte hade krafte att gå i en affär i dag!
Fan det regnar ute, jag som ville gå en riktig l¨ång promenad med lottis. Men det kanske klarnar upp sen!
Sen kanske jag och Helen skulle kolla på vägen ut idag. men vi får väl se hur det blir med den saken.. Elin ville också komma över en sväng!


Kommentarer
Postat av: Mamma

hej gumman de var ju ett snyggt kort du hittade, kunde ju varit värre. Puss kram mammsen

2008-10-05 @ 16:21:22
Postat av: `Helen

Ja det blev ju ingen film för oss. Men du får komma ihåg att du är bokad på onsdag!! och degt är en jävligt dyr avbokningsavgift. hihi

pusspuss

2008-10-05 @ 16:54:48
Postat av: Therese

Åh nej!! Jag missade att gratta mamsen eran idag =/ Hum... Pratar du med henne så kan du väl hälsa och gratta!!! Kram och tack för ett trevligt kortspel och pratstund idag =)

2008-10-06 @ 23:20:40
URL: http://tesskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0