Länge sen nu!

Sorry läsare.. Eller ska vi säga läsaren, Helen!hhaha

Har inte pallat skrivit på några dagar nu. Har jobbat fr mkycket. Men imorn jobbar jag kväll, så det ska bli gudomligt med en sovmorgon..Har inte tid med ett skit känns det som.
Elin fick en provanställning på en restaurang i stan igår. Òch idag är hon fastanställd.. Bra jobbat Gumman! det är så det ska vara. Själv är man ett sketet vårdbiträde..Men det är pengarna jag tänker på och har underbara arbetskamrater!
I heleg är jag ledig, ska inte lämna säng först vid 12 på dan:) ÄLSKAR MIN SÄNG!




har köpt kläder också, men har inte knäppt bilder:(
Have a nice night!

Kommentarer
Postat av: Helen

Dom var skit snygga.. tack och lov att du börja skriva igen höll nästan på att gå under. hehe

2008-10-01 @ 18:44:11
Postat av: elin

jätte fina stövlar baby! nu ska du och jag se idol :P älskar dig vännen! puss älskar dig!

2008-10-01 @ 19:44:16
Postat av: jenny

fan vilka snygga stövlar. :) man blir lite avis. :P puss puss

2008-10-01 @ 20:45:30
Postat av: madde

såna där bruna stövlar har jag också :)

2008-10-02 @ 12:37:00
Postat av: Helen

vad gör du? försöker få tag på dig ju, men du verkar bara prata med dina andra kompisar ;(!! skickat mess men inget svar.

vart har du tagigt vägen kompis.?

puss

2008-10-03 @ 20:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0