Gulligt värre!

Imorse satt jag mig på cykeln klockan 05.15.. Trött som ett as.. Gick väl inte så bra, cyklade inte så länge .Men jag satt mig på den iaf.. det var skit jobbigt.. Kom igen nu Anna du ska vara positiv!!!

Har jobbat 7-16 istället för gå på möte. skönt att slippa..Jag fixade in en vikarie så vi böt med Anita och Kerstin.
Nu är jag nyss hem kommen. Krille står i köket och lagar Pasta och pastasås! Mums.. men man får inte glömma att det ska vara tallriksmodellen.. Det är viktigt och ingen grädde i såsen bara lite mjölk och redning! Grönsakerna ska det vara mycket av!..

Ikväll är det bonde söker fru. Ska bli kul och se hur det går.. Kollar enbart för att en Gay är med. Vilken sköning, Snacka om att skita i vad alla andra ska tycka och bara vara sig själv.. Jag diggar han stenhårt..

Nej nu ska jag gulla med min underbara hund:)

Hade//ANNA 

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för din super sköna inställning till bögar gumman!!! Pöss

2008-10-16 @ 15:38:34
URL: http://tesskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0