Fullt upp!

Har inte orkat skrivit på nån dag nu. Men nu är det dags!
Idag har jag fullt upp hela dan. Först ska jag gå på långpromenad med Helen, sen när jag kommer hem ska jga duscha och äta, Sen blir det sjukhuset. Och direkt från sjukhuset till jobbet. Så ser min dag ut i dag!
Blev ingen promenad igår för John kommer över och Syrran och Mamma Och Elin Och Helene:)
Igår fick jag även hem allt ifrån jultidningarna jag hade beställt. min drinkbok, en film och en julklapp till krille (en whiskybok).
Nu kom krille hem på lunch. Ska prata lite med han nu!¨

Bye!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Gumman! Tack för den goda middagen igår, var mätt å belåten hela kvällen.Ha de så bra, hälsa svågen.. Puss och Kram

2008-10-22 @ 17:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0