En opålitlig vän!

jag börjar fundera om jag är en opålitlig vän, för det är aldrig nån som berättar nått för mig. Mina barndoms vänner väljer att berätta det för andra! Och jag får veta det sist eller inte alls.. Men jag kan hålla käften. Kanske är en dålig vän?? Man börjar fundera. Blir ledsen om inte folk tror att dem inte kan lita på mig! Jag villl och stötta mina nära och vill kunna hjälpa er med era problem! Men kanske inte känner en trygghet hos mig.. Men vill bara berätta att jag finns här om ni vill prata! Och jag är inte en glappkäft!!!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska skita i vad andra pratar, du är ju en person som man kan lita på. Ta hant om dej själv och krille å lotta. skit i andra du är en riktig vän Anna

2008-10-14 @ 15:19:19
Postat av: Helen

Du ska veta att det finns ingen bättre vän än du. Man vet att man kan lita på dig till 100%. Du ska inte ens behöva ha dom där tankarna att du är en dålig vän, för du bryr dig om alla!!!! och alla vet att du inte snackar saker man berättar vidare.

Älskar dig Kompis. Puss puss Helen

2008-10-14 @ 15:26:08
Postat av: Anna

Tack vänner!! Älskar er!!

2008-10-14 @ 22:02:02
Postat av: Therese

Men lilla gumman... Vad jobbigt att du känner så!

Jag tycker du är en bra person att prata med! Och en toppen tjej att umgås med ;-) Frågade Madde vad som händer i morgon, tänkte om vi skulle lira lite kort? Kramar om

2008-10-15 @ 06:33:05
URL: http://tesskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0