bonde söker fru:)

Hallå everyone!

Har nyss kommit hem från jobbet, dem ringde tjugo över sju och fråga om jag kunde jobba.. Och jag sa ju själv klart Ja!
Och nu väntar jag på att helen ska vakna. Vi ska tr'äffas idag och kolla på film, promenera och ta en fika. Men det har blivit lite ändrade planer!
Och vi sju åtta tiden ikväll kommer Jenny och ska kollas på bonde söker fru och en ny film som hon har köpt! Ska bli skit kul, vi har väntat länge på den filmen!!!!
Inatt låg jag och kolla på torkel i knipa, den äger. Så jävla skönt! Har du inte sett den så är det din plikt att komma på den.. Det är den är så sjukt rolig!
Nu har du kastat in handduken, nu snackar du inge mer. men gör du det så ska jag mother fucking tjalla, så ru vet det BIAAATCH!!!


/ Anna Andersson

Kommentarer
Postat av: ingalill

gubben var ju lik din pojkvän. ha ha!!Skriver mera sen. puss å kram

2008-10-08 @ 15:24:59
Postat av: Mamma

Tack Gumman för den goda middag du bjöd på. Efter jag har skrivit dett väntar en promenad ska bli skönt. Sen blir de dusch, soffan och tv. Hälsa Krille och tack. Sköt om dej! puss och kram mammsen :)

2008-10-08 @ 17:38:37
Postat av: Helen

hoppas bonde söker fru var bra.. :) filmen var ju riktigt bra ju. ;) puss puss

2008-10-08 @ 21:59:45
Postat av: Therese

Håller med om att det är en grym film ;-) haha

2008-10-14 @ 01:01:05
URL: http://tesskrypin.blogspot.com
Postat av: Therese

Anna jag tjolade din bild på Torkel... jag hoppas det var ok!

2008-10-14 @ 01:14:03
URL: http://tesskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0