Blandat

har nyss ätit lunch och tränat. är skit svettig. Ska hoppa in i duschen efter jag har skrivit de här.. Sen blir det jobbet!
Egentligen skulle jag inte gå ut och gå eler träna idag. Men kände att jag var tvungen eftersom jag ska äta en kycklingbaguett sen.. Har börjat skärpa mig nu. Men igår var helen och patrik här på middag. Och då "slank" det ner en hel del gått också.. Därför har jag lite ågren! Men nu har jag tränat lite iaf. och kommer spring som fan på jobbet i kväll. Inga hissar, bara trappor:) är jag godkänd nu??
Hade jättekul igår iaf, bev lite rastlös när vi bara kollade på tv, så jag sminkade patrizia lite grann istället.. After Dark nästa säger jag bara:) hahaha.Nej jag får Tacka för det trevliga sällskapet.

Jobbade igår och 7-13 och efter det tog jag och helen en långsam promenad.. Var helt slut efter jag hade jobbat deckade direkt när jag kom hem och sov 1 timme..

Lägger upp några bilder från den senaste tiden!

hade bra och sköt om er!
Miss u Elino!




                                          

//Anna

Kommentarer
Postat av: elin

saknar dig med gumman! jätte mycket! men nu är jag hemma i tierp, så imorgon kommer jag förbi dig. Gud vad duktigt du är gumman, med träningen och allt. älskar dig vännen min!

2008-10-20 @ 22:14:55
URL: http://aenglalik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0