A Wonder Woman

hejsan!
Är ny vaken! råkade somna in i 10 minuter och vaknade av att helen skickade mess... När jag vaknade kände jag att det var så inne helvete blött på kudden. Jag hade dreglat. För jag har så inne helvete ont i min tand.Kan typ inte stänga min mun helt.. Men man är inte mer än människa. Nu undrar säkert varför jag skriver detta i bloggen. Men jag skrattade som fan när jag märkte det.. och jag skäms inte över en sån skit sak!
Är ledig resten av vecka.(om inte nån blir sjuk),. men det skulle vara bra skönt att få sova ut i minst 3 dagar:) Vi får se vad som händer.
Förresten skrev inte igår för jag hade fixat så vi fick ett skit drygt virus på datan. Men krille fixade det nu iaf:) Tack Älskling! Inte för jag har så många som läser min blogg, men jag har ett par trogna läsare´!
Idag jobbade mamma med mig på Björken, var riktigt roligt. kul me dlite sällskap! Mamma har jobbat inom hemtjänsten i 13 år och började jobba på Bjöken i flera årr.  och nu jobbar hon lite överallt. kände mig lite dum efter som jag inte visste vilkla som hon kände sen innan och vilka hon inte kändes. Har tänkte lite efteråt att jag kanske lät lite konstigt när jag sa saker hon redan visste. Skäms lite faktiskt. Men hur ska jag kunna veta det egentligen??. Men det är lätt att vra efterklok! Det har vart en bra dag annars. Käkat tacos! det var fint det.. fan vi äter tacos en gång i veckan nu. Det ska det blir ändring på. Annars blir det inge speciellt över det hela.
Det är så härligt med höst, löven är så fina nu när dem är röda och gula. Älskar hösten på det viset. Man villl bara hoppa i lövhögarna som man gjorde när man var liten. Har längtat efter en riktig höstpromenad. Tror atta jag ska lura med mig my friend imorn, för att ta en liten promenix. men denna person kan vara lite lat på den fronten;) Men vi får se om jag och Böna kan lura ut henne... man ska inte bara ligga hemma och kolla på när pojkvännen ligger och spelar tvspel hela dagarna! en kanske vi kan ta en fika efteråt! vill bara njuta dem få dagar man är ledig För man vet aldrig hur mycket man får jobba dagarna som kommer.

Har även börjat längtat till julen också. Underbart när man får julstäda, hänga upp gardiner och julpynta. När det första snn kommer och man tänder ljus och har det bra under täcket. Elller när man släpper ut Böna och hon blir helt tokig! men hon tycker inte om att kissa i snön.. Haha det ryker och försvinner. Hon kolla och funderar vart det har tagit vägen. Har redan börja spara pengar till julklappar. Annars blir det så att man inte har tillräckligt med pengar och man kommer på i november att man ska brja handla. Men nu har vi två inkomster iaf. känns skönt. Nu kan man köpa lite dyrare paket till alla nära och kära.. en sak till som jag älskar med julen är när man kommer hem till mamma och det är julsaker överalllt och tända ljus ochdtt spelas julmusik.. När man bodde hos henne och man slutade skolan då hade och alltid tända ljus och musik på. Det är en trygg känsla och det gör så att jag mår bra. På julen är det min familj som är i fokus!
Var skriv sugen idag.skriver om små värdefulla saker för mig!
nej nu ska jag krypa under täcket igen. Böna ropar;)
Hade bra


// Anna Andersson


Kommentarer
Postat av: Helen

Nu blev jag glad.. Klart vi kan gå på en promenad imorgon. :) nu blir du nog förvånad när jag skriver det.. see you tomorrow. ;) puss puss

2008-10-07 @ 19:12:22
Postat av: ingalill

Hej gumman! du gjorde ett kanon bra jobb idag, känner mej jävligt stolt över de. Puss och Kram mammsen

2008-10-07 @ 20:40:01
Postat av: Therese

Du beskriver dina känslor för julen och din familj på ett mycket vackert sätt Anna. Nu längtar jag också efter julen. Ska ta mig in till stan här snart och titta efter lite julgardiner... Puss och kram

2008-10-15 @ 06:39:54
URL: http://tesskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0