Väcker irritationer!

Idag vaknade jag först klockan 10, sen somnade jag om och vaknade halv 12. Shit det var inte riktigt meningen.. Men skönt var det iaf. Tänkte börja städa snart kanske. Känner mig lite sliten!
krille är sen som vanligt, han sa att han skulle komma hem vid 11 och nu är klockan snart 12.. hade inte förväntat mig nått annat heller.. Vi ska städa tillsammans. Dem sista gångerna har jag städat helt själv. och det är så JÄVLA tråkigt...

Förresten för nån dag sen jag på debatt tror jag att det hette.. Men iaf Alex Schulman var med och dem skulle diskutera om honom. han hade väl hällt en öl över nån kändis.. Och han sida 1000 apor.. Kan bara säga att jag inte gillar alex eller han bror, dem är egentligen ett par bortskämda och oförskämda snorungar. Som inte kan visa nån respekt. Blir så irriterad när jag tänker på dem. Han försvarar för hur han betädde sig var att han tyckte det var roligt. och att sidan är till för ungdomar. Och jag är en ungdom och tydligen tillräcklig vuxen för att fatta att dem inte är roliga eller coola. och ungdomar som tycker dem är roliga måste ha en jävligt konstig syn på komiker eller vad som är roligt här i världen.. Inte så konstigt att det finns mobbning i skolan... Ungar tar väl efter dem två!!!!!!! Dem två ligger på min utelista!!!!!!!!!!

Nej nu är det dags att sätta igång! hade bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0