Vinter!

Först ska jag berätt om fotbollgalan som jag kollade på.. Jag är nog den enda som sitter och bölar till fotbollgala. Det var ju lite sorgligt när man så alla som skulle sluta. Men det är dags för dem unga att kliva fram! Vi får väl se hur det går med det!
nu är man hemma från Anders och Karin i sinksjön! Det har var en rolig helg,, Det är alltid lika kul att träffa dem! Det kanske inte var så roligt att krille och anders höll på och snickrade hela ´dagen och kvällen igår.. Vi som åkte dit för bl a ååka skoter och se mkt snö! mm visst, det var så lite snö att vi inte kunde åka skoter. Och senare ringde madde och berättade att det var skit mkt snö i tierp.. Fan va sugit tänkte jag.. i Jämtland var det inte mycket snö alls... Men nu är jag hemma och får njuta av snön! Älskar snön.. Men en sak som är lite störade är att alla klagar på att det blir vintern! och inte tycker speciellt mycket om snön och julen! Men bor man i Sverige fåår man räkna med snö och jul.. Annars kan man faktiskt flytta till ett land där det är sommar året om! Jag tycker attt det finns nått posetivt med alla årstider!!! men jag gillar hösten och vintern bäst!

Snart ska jag kolla på andra ávenyn och det är riktigt spännade!
här komemr lite bilder från helg!

Längtar tills nästa helg! Eller vad säger ni tjejer??





Kommer mer bildern imorn!
natur bilderna är från sovrumsfönstret! Skit fint



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag håller fullständigt med dig Anna! Folk gnäller på snön och när den väl försvinner gnäller de på att det är så geggigt och kladdigt ute =( Det rimmar illa i mina öron... Gnäll, gnäll gnäll...



Själv älskar jag också alla årstider. Men min favorit är nog hösten =)



Kram

2008-11-27 @ 19:49:09
URL: http://tankarurlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0