Norrland!

Nästa helg far man upp till Norrland:) Man ska åka skoter och ha det mysig...
Och helgen där på ska jag supa till hos Tessan. Det ska bli skit kul! Kul att parta med brudarna..
Idag har jag jobbat och ätitm och suttit vid datan har inte orkat mycket mer. Men ska väl sätta min på cykeln en stund i varje fall. Men det ser skönare ut och lägga sig i sängen med Böna.
Imorn ska jag till daddy och äta tacosgratäng och dricka vin! Är jävligt sugen på vin faktiskt! är faktiskt sugen på att festa. Saknar att festa och leva rövare!..
Men nu för tiden jobbar alla eller så är det nått annat.. ska inte klaga, jag jobbar jävligt mkt jag också.. Men jag vill ta tillfället i akt när man är ledig. Skulle vara kul att gå på en hemma fest, det var länge sen man gick på en sånn. utan att det skulle vara tjejkväll. Vi får ta och fixa det nån gång.. Det känns som man är typ 40 år och sitter hemma åå kollar på idol med gubben och hunden.. Jag är faktiskt bara 19 år! Inte 40..  När jag 16 år, så sa alltid min familj när jag var ute och festa som en tok och levde rövare.. Fan va förbannad jag blev när dem sa så.
Men måste bara få prata om idol iaf. Jag tycker att alice och Kevin är grymma. Men i kväll var Kevin och Annas duett riktigt bra.. Man fick se en annan sida av Anna..
Och på söndag skulle Elin komma hem.. längtar tills att träffa min lilla gumma.. Hon jobbar varje dag i veckan och 24 timmar om dygnet och festar som en tok.. Elin tänk på hjärtat och du måste vara lite ledig också.. Men du trivs ju så himla bra vet jag! Unnar dej det här,verkligen.. Men Tierp saknar dig tokfan;)
Och känner att en annan vän till mig har förändrats så himla mycket under den senaste tiden. men det är inte bara jag som tycker det, vet jag... Synd att man tappar kontakten och glider ifrån varandra. Kanske har mkt att göra inte vet jag, men hon är inte som förr! Känner att jag inte orkar ta tag i saken.. Thats life!

Ska även stor städa imorn och tvättstugan på söndag! Men först ska jag sov ut.. Jag och Böna kommer ligga och nanna huvve mot huvve hela natten!

Idag var jag skriv sugen. Det är skönt att skriva av sig!

God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Helen

Roligt att du har fått tillbaka skrivar glöden lite. ;) Vad roligt för er att åka bort ett tag på en lite familje semester. :)

Jag tycker också att det ska bli skit kul att festa lite hos tessan.:), får ta vara på tillfällena :)



see you later pocahontas:)

puss puss

2008-11-14 @ 22:01:21
Postat av: elin

så söt du är gumman! har vart ute ikväll igen, men nykter faktiskt. har ju fått så där ont i magen igen, så jag vågade inte drick nått idag. vi ses imorn honey! puss puss älskar dig!

2008-11-16 @ 02:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0