Klappar

Nu har man jobbat en delad tur i dag! jippie eller inte!
När man kommer hem ligger karln i feber och har huvuudvärk, Ska sätt mig och spela crash om en stund.. Har fastnat i spelet, så vi får se om jag kommer nå längre idag. var några veckor sen jag spelade!
Imorn ska jag till dietisten och sen kanske inte till stan och handla lite julklappar..
Vet inte riktigt vad man ska köpa till alla än, men man hittar väl jätte mycket när man väl har kommit in!
Tänkte köpa ett par vinterskor till mig själv. det lär ju behövas i det här underbara väder.. Och kanske en mössa också. vi får se. Det brukar sluta så att man här typ handlat upp hela valbo.. men det hoppas jga inte..
Sen när jag kommer hem blir det nog en promenix förhoppningsvis.. Sen blir det en lugnt hemma kväll.

Imorn ska krille och lotta till veterinären och kolla lite på öronen! Hoppas det hjälper annars vet jag inte hur det kommer sluta.. har en orokänsla imagen jämt när jag tänker på henne.Man vill inte att hons ka lida. Älskar henne så grymt mycket.. Hon är mitt Allt!!!!

på fredag slutar jag 16.00 och ska på middag 18.00 med jobbet:9 Sen direkt efter det ska ja på tejkväll hos tessan! längtar verkligen till dess..

Nej nu väntar Xboxet.. men skriver väl lite mer imorn kan jag tro;)

Sköt om er så hörs vi snart igen!

GLÖM INTE GE EN LITEN KOMMENTAR NU;)

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej stumpan.. Det går nog bra med böna, hon är en liten kämpe!!!:) Imorgon kan vi ta en promenad, du får bestämma när du det går för dig. ;) call you tomorrow!! puss puss puss

2008-11-25 @ 22:25:50
Postat av: elin

Saknar dig och Lotta jätte mycket! <3

2008-11-25 @ 23:55:40
URL: http://aenglalik.blogg.se/
Postat av: mamma

De kommer nog gå bra med Bönan,annars finns de snabba pengar att tjena i stor stan!!! ha de hälsa Krille. Kram

2008-11-26 @ 09:49:48
Postat av: Angelica

Aaa det är så synd om henni tycker jag! synd att hon ska behöva ha ont.

Talade Madde om att Böna lekte jättemycket med mig sist när Thilde och jag var hos henne? Det var fullt fart på ´na, så det var kul att se :o)

Kraam

2008-11-26 @ 13:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0