det gick bra!

Vi var ju till veterinären idag och det gick jätte bra! Vi får en längre kur den här gången och vi köpt foder också..
Sen var vi till stan oh det gick ochkså bra, hittade julklappar till jimmy och madde! Hoppas dem blir nöjda..:)
Imorn ska jag in igen med syrran och vi ska fixa ite saker;) En hemlis!
Ställde mig på vågen imorse och har gått ner mera:) Känns jävligt bra faktiskt.. Nu gäller det att ligga i..
Det är faktiskt inte så jobbigt som jag trodde det var.. Så man kanske har nått min gamla kropp om ettt par år.. Man har ju gått upp nästan 30 kg!. Fy fan egentligen,, Men nu ska vi ändra på det!

hörs imorn igen!
Bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jätte duktig! alla hejar på dej gumman. Ha de så bra!!!

2008-11-27 @ 08:37:17
Postat av: Helen

Hör av dig när du har tid. puuasa

2008-11-27 @ 17:48:04
Postat av: Therese

Vad roligt att det går bra för dig! Kram

2008-11-27 @ 17:50:30
URL: http://tankarurlivet.blogspot.com
Postat av: Therese

Hej gumman...

Vart har du tagit vägen?? Du har inte skrivit på ett tag =( Hade du trevligt i fredags?

Kom precis på att du ska få tillbaka dina kort, sannings korten och de du vet. Har du inte fått dem på ett tag så påminn mig är du gullig.

Kram

2008-12-02 @ 14:34:34
URL: http://tankarurlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0