Dem är över nu!

Mina tre lediga dagar är över nu! Dem har varit långtråkiga och sköna på samma gång! Det var behövligt kan ja säga!
Så ikväll blir det att sätta igång igen.  15.30-22:) härligt. I helen som var jobbade jag hela helgen och skulle till Mia på en lite Hallpween fest, men det sket sig! Tråkigt hade verkligen velat gått på den!!

Ursäkta måste bara säga att jag stör mig otroligt mycket på mitt tangentbord, det börjar balla ut.. bokstav G är trög som fan..så ni får ha överseende med om det fattas ett G lite här och var!!

vad har hänt annars då, jo Obama blir USA:s nye presedent, det är ju kul för dem som är intresserade! Var till mormor i igår och mina promenader funkar fint! Förresten är jag precis hem komme´n från en promenad! En timme och en kvart. Men det var seg idag för jag har så inne helvete ont i nacken och i axlarna, har legat fel på kudden i natt:(

OCh imorgon ska jag till tandläkaren och få domen om jag har några hål!! USCH.. Läskigt..

bye!

Kommentarer
Postat av: Helen

Fint att du skriver igen. :) men du vet väl att det är lotta vi skyller på när promenaderna går sakta. ;)hihi puss puss

2008-11-06 @ 13:16:53
Postat av: elin

saknar dig baby!

2008-11-06 @ 15:22:19
URL: http://aenglalik.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas att du klarar dig från hål vännen! Jag ska dit veckan efter att vi kommit hem från Thailand och jag ser INTE fram emot det =/



Jag kommer att uppdatera min blogg därnere rätt ofta kan jag tro... Det ska tydligen finnas IT cafe´ överallt och på hotellen och så... Och vi kan ju inte sitta i barnen varenda kväll under två veckor! Det blir nog lite jobbigt... så vi får väl turas om med lite IT mellan varven... ;-)



Du får ha det så bra nu medan vi är borta... Så ses vi när jag kommer hem igen =)

Puss och kram

2008-11-07 @ 02:03:12
URL: http://tesskrypin.blogspot.com
Postat av: Angelica

Det måste vara skönt med lediga dagar ibland så man bara kan slappa och ta igen sig :o)



Du är asduktig med promenaderna tycker jag!! Fan en annan kan ju inte vara ute å promenera några 50 min till 1 timme heller =P Om jag inte går i Thildes tempo vill säga för då kommer vi ju inte så långt på den tiden hihi



Kram på dig!

2008-11-08 @ 15:15:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26966
Postat av: mammsen

Hej gumman! de är så roligt att du kan skriva igen. Man tycker ju att de är tråkigt om de inte står något.Ha de så bra, vi hörs. Kram!!!

2008-11-09 @ 10:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0