Böna

Nu sitter man nyduscha i soffan med världens skönaste t-shirt på sig! Sitter och halv kollar på tv:n. Har varit ute och gått med helen! det har gett resultat 4,4 kg har jag gått ner:) hoppas att det fortsätter bara.. <det är inte bara det att man gå utan vi pratar en massa skit och busar med Böna. Helen brukar få hålla i Lotta, men hon blir skit skraj när vi möter hundar. då får jag ta kopplet! hehe.. Lotta som är världens snällaste..

Kollar på toppfprm nu, ganska intressant!  Skulle också vilja ha en personlig tränare..

nej pallar inte skriva mer men lovar att skriva imorn igen!



Kommentarer
Postat av: Helen

jag tycker också det är roligt när vi går ut och går och pratar skit om ALLA.. mohahaha, jag är så rolig!!

Men hon är inte snäll när hon går med mig, hon bara testar mig hela tiden ju;) Det är en liten likhet mellan lotta och moppsen :) hihi

2008-11-13 @ 20:46:32
Postat av: Anna

Bad girl Helen.. Säger bara BAD GIRL!!

2008-11-13 @ 20:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0