Årets Gala!

Imorse låg jag och drog mig till halv sex! det var ljugvligt.... Lotta låg kvar i sängen och njöt till 06.00 sen gick hon ut och kissa.. Hon var nog lika trött som mig.. jag böt bort min heldag idag, så jag slutade ett:)

Ikväll ska jag Fan kolla på fotbollsgalan, så klockrent.. Jag älskar fotboll. Men jag blir nog den ända som sitter i soffan då. krille hatar fotboll. Men jag är uppväxt med det så det är väl inte så konstig?:)
Senare tänkte jag ta mig en promenad och tvätta lite fnster kasnke:)

i helgen nbär jag var hemma hos pappa, så hade vi det jätte trevligt. Jag och helen blev på lyret, det var skönt. Man somnade snabbt sen!

gick inte att lägga ut nån bild. datan är för seg:(

men ha det bra så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0