Vilka dagar!

orkar inte skriva varje dag, så jag återberättar dom roliga dagarna i mitt liv..

I söndag så var jag, krille, helen och patrik ut och fiska. Det blev typ inget fiske för min och helen skulle. Vi åkte till Mehede och köpte glass. Jag ska ju inte påstå att Helen körde snabbt. Hon var inte van med bilen. Fan vad jag skrattade, vi kände oss som två pensionärer :) hahaa. Böna var också med och sprang runt som en dåre och pep så fort jag gick bort en bit i från henne. som är så söt min lottta<3 En sak till den dan som var as kul var att Patrik var tvungen att springa ut i skogen flera gånger under tid. (undra vad han gjorde där, det kanske ni fattar). jag tror han hadekäkat någon gammal grävling:9haha. jag och Helen roar oss så bra med vårat bajs prata, omogna är bara för namnet.. sånna är vi. jag måste bara säga att Patrik och HELENS bil är så snygg! 'eller inte* haha
                                                   

I går var jag och Helen ute och åkte lite. vi "hamnade" i ängskär.. Jag fattar inte hur fan vu kan ha så kul när vi bara gör en sån sak att plocka blommor. Helens "fina parkering och bakning ska ingen klaga på.. Eller jo förresten det får man fan göra. Fan det var jag som sa hur hon skulle köra, det höll på att sluta illa vi backade nästan in i en stor sten.. skickligt.! Vi fick var gullvivor till slut. Fast helen var rädd att bli biten av en orm. Hon stod och hoppa som en tok, för att alla ormar skulle dra där ifrån. fast det fanns ingen orm där som tur var:) Sen åkte vi till affären och helen försökte pracka på min kålpudding.. Fyt fan vad äckligt..  Men krille fick pannbiff ist.

                                                          



Och idag har jag varit i Valbo och köp ett smycke, hårspännen, leggings och ett par shorts..
Och på fredag ska jag och helen ut och äta på kina.. Mums. Vill bara säga ett stort tack till dej Helen för att du finns! Älskar dej oerhört mycket.. du vet att jag finns här för dej. och att du kan prata öm det är nått på tok..



SAKNAR DINA OCH MINA SJUKA STUNDER ELIN SÅ JAG HÅLLER PÅ ATT ^GÅ ALLA PÅ NERVERNA HÄR HEMMA¨.. SÅ KOM HEMMMMMMMMMM! love you gummis..      

Kommentarer
Postat av: elin

åh vilka fina blommor! och bönan var med :) tussan! låter bra, gå alla på nerverna tills jag kommer :P hehe :) saknar dig oerhört älkso!

2008-05-20 @ 21:59:31
Postat av: helen

jag var ju tvungen att köra sakta för jag hade ju er med mig..
puss puss på er..

2008-05-23 @ 10:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0