Suck!

Idag har man jobbat, gick upp klockan 5.. Fy fan vad drygt.. Sen var det full rull. Var till sjukhuset med fingret i dag, det var en stor jävla infektion. Så nu äter man penicillin.. Trodde att jag inte skulle få dricka på studenten, men pratade med läkaren och han sa att det var lugnt.. Fan vilken lättnad.. tittade på fingret nyss och svullnaden och varet hade lagt sig.. Jag och jempa har spelat lite kort.. (var skit länge sen) Nu sitter man och väljer ut låtar till studenten:9 Det var inte många dagar kvar nu.. Fan sen är det bara att börja jobba.. Vet inte vad vi ska göra på studentkvällen, det sägs att det äår fullt på alla krogar.. Elin du är i Norge när man som mest behöver dig(skoja).. Men det skulle ju underlägga om nån kunde fixa in oss. Men det blir ju svårt. Nej nu ska jag och min kudde ha ett allvarligt samtal hela natten lång.. Det ska bli mysigt..
Här är lite grejer jag har köpt idag:)
       
En hostande askkopp    Toarulle                           Ölbång              Glas med sugrör  Drinkpinnar med sked
Vilket FYND:)

Älskar dej Elin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0