Skämtet!

Hallå där!
Igår var man hemma hos johanna på kvällen och tittade på tv med hennes mamma och pappa:)
Vi tittade på psalmtoppen och sommarkrysset. Jag måste ju medge att psalmtoppen inte riktigt var mn
typ av program. hahaha. men sen tittade vi på sommarkrysset och Ola och Jason var med. 
Dem drog ett skämt där som jag och johanna skrattade as mycket åt:hehe
Vet du vad det kallas när pensionärerna är ut óch går?

-Nja kanske PRO

-Nej, antikrundan.. ahahahahahahahhahahaha fy fan vad vi skratta vi har den bästa humorn i Sverige:)
Det var kula tt få komma och hälsa på igen, det blir ju inte så ofta. som synd är. men vi har lika rolihgt
varje gång vi ses.

Imorse vaknade jag klockan 12, så jag kommer inte kunna sova i natt:( men men det tar vi då..

Miss you my Friend!
image7
Tack och hej.. 

Kommentarer
Postat av: elin

skönaste skämtet någonsin !! hahaha! sötnöten där! saknar dig massa

2008-05-18 @ 21:46:09
URL: http://aenglalik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0