Psykobryto

hallå där!
Har inte skrivit på några dagar för jag har vart sjuk. Så jag har bara legat i sängen och i soffan hur länge som helst. i dag var det min första dag på jobbet:) det gick bra och jag trivs. men det var lite för mycket information för mitt lilla huve idag..jag gick dubbelt med kerstin och hon var bra på att lära ut fast hon var lite virrig.
Fan vad jag längtar tills man kan börja bada nu.. Då ska jag och liga dra till rullsand och bada. Fast jag kan tänka mig att du helen och syrran kommer att ligga på stranden hela tiden. Jävla torr bollar.. 

Saknar dej Elin! Glöm inte att jag älskar dej..

Peace mother fuckers.

Kommentarer
Postat av: elin

naw! älskar dig med gumman! saknar dig jätte mycket

2008-05-14 @ 22:26:43
URL: http://aenglalik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0