Psykbryt

SUCK!
Ännu en dag bakfull. det har blivit en del festande nu på¨den senaste tiden. I gåpr var jag hemma hos Kerstin och åt kräftor och drack vin. Trevligt som fan. Men sen fick ligan för sig att vi skulle ner på brorsans, och jag som verkligen inte tycker om det där stället. Men man var ju full som en kanon kula, så jag tog mitt pick och pack och följde med.. PINSAMT.. Som tur var vad det inte mer än typ 10-15 stycken där.. Så jag och syrran ägde dansgolvet.. hehe..  Sen när det stängde så gjorde jag bort mig rätt så rejält. Den som vi9ll veta vad som hände får fråga. för det tar jag inte upp på den här bloggen. men jag kan iaf tacka min kära vän  HELEN HONKAMÄKI så jävla mycket för igår.. Undrar hur vad som skulle hända om inte du räddad oss...
Fy fan vilken dår man är.
Idag har jag och krille varit ut på en liten picknick, det var mysigt. Synd att det inte var så bra väder.
Har precis ännu en gång kollat på high school musical, nu har jag nog sett det 4 gånger tror jag.. den är så  bra..
Om en halv timme är det veckan höjd punkt, Andra Avenyn..
Hoppas ni har det bra i Oslo Elin, viu ses snart.
Då får du berätta om liovet i Norway..
Just jag nu är det inte många dagar tills man börjar jobba=)

Have A Nice Life People:)
Peace

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja det var väldigt tur att jag räddade dig och dom andra, annars vet man inte vad som kunde ha hänt. ha ha. roligt att läsa din blogg gumman. puss Helen

2008-05-12 @ 12:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0