Psykbryt

Hallå där.
Igår var det studentskiva på people, det var skit kul.. En massa trevliga människor. Träffade gamla vänner som man inte har sett på över ett år, som man inte ens kände igen*pinsamt*. Det var fruktansvärt varm där inne och glas på hela golvet. Men som jag har hört så var det lindrigt från dem andra åren:) hehe. Men det var synd att syrran och elin inte var med´, men jag fick nöja mig med helen och jempa..hehe nej jag skoja.. På vägen hem hade jag och Jempa allsång ( det lät Förjävligt), men det var skoj. idag har man legat i solen, har inte orkat gjort ett skit. Man är röd som en jävla kräfta.. Sen har man grillat och vart hos syrran.. Imorrn ska jag till KK och äta kräfter och dricka vin..
Och på onsdag börjar man jobba:) :(..
Vi får se hur det går..

Saknar dej min lilla lus i Norway..

Puss och ehj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0