Psykbryt

glömde skriv i går, men det hände inte så mycket.Var till sjukhuset på dan och sen när pälsk kom hem så åkte vi ut och fiska. Jag fick en "stor" gädda på 0,4 kg. ahah. Sen när vi var klara så åkte vi ut och kollade lite på hus, sen tog vi skogsvägen hem och då såg vi 3 stycke stora älgar. Åhh fy fan vad jag skratta, dem ser ut som cameler:9 haha
Sen när vi kom hem 21,00 så lagade vi våfflor, det var fint som fan de.

Gårdagens kommentar:
 Älskling titta en örn?
Nej Anna, det är en fiskmås..
Lite pinsamt kanske, men fiskmåsen var stor som satan.

Idag har jag vart i skolan och vi fick banden till studentskivan. det är band som det står t ex klassens mupp och sånt. Men dem såg förjävliga ut så företaget får lov att göra om dem. På mitt band står det KLASSENS TIERPARE, eftersom det är bara jag som bor i Tierp. lite tråkig tyckte jag men men. Vi får se om jag har på mig den.. 
Jag kom nyss hem ifrån sjukhuset har tagit bort en leverfläck, det gjorde inte ont alls. Hade världen bästa doktor Håkan hette han..
Tyvärr så har jag inte hjört  nån rolkig kommentar än men vi får se jag lägger till en.

have a nice life
Saknar dej Elin..
//// Tierparn


Kommentarer
Postat av: elin ^^

naw så söt du är gumman! saknar dig med jätte mycket!
fiskmåsar är faktiskt bra stora :D haha! puss på dig baby!

2008-05-06 @ 18:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0