Ajaj!!

Hejsan!!
Sorry.. Har inte skrivit på några dagar.
iFredags så åt jag och Helenius kina mat, sen kom johanna så vi spelade lite kort och kubb.. Jag och helen vann 2 gånger och jempa och johanna 1.. Jävla sopor;) Sen kom Krille och patrik och dom var festsugna, men killarna har ju inga kontakter så det blidde inge alkoholintag för deras del. Så vi satt oss och spela Buzz i stället. Jag kan ju säga att det var ju utklassning på hög nivå, den blåa apan vann stort. OCH DEN BLÅA APAN VAR JAG=). Sen led kvällen mot sitt slut och alla åkte hem. Och jag la mig och kolla på Vart fan är mitt band?.

Lördag: På dagen åkte vi till pappa & AC och fika och pplanerade inför studenten.. Sen åkte vi och handla för vi skulle bjuda Helen och Patrik på grillat. Så jag skar grönsakerna och skulle dela på majskolvarna. Sen slant jag med kniven och skärde av halv fingertoppen. Jag sa till krille: Jag kan inte titta för då svimmar jag, så lindade in fingret i en handduk och sen åkte vi till akuten. När vi var fram, så kom vi på att fan det är ju strejk för i helvete. Så vi åkte runt på köpingen och då sa krille att han hade min fingertop i handen. Och bad mig stoppa in den i munnen, nej för fan sa jag. vi ringde mamma och bad henne åka till hemtjäntkontoret. Och när vi kom fram kom mamma, en underskötersk och en sjuksköterska och börja hålla på med fingret.. Jävla vad jag blödde. Men jag fick grilla efter det iaf. Sen på kvällen var det ESC och vilket jävla fiasko. Jag tycker att Perellis låt är as bra iaf. Jo just ja vi spelade pokler också på kvällen. Helen gick all-in för att hopn vill sluta spel och då vann hon alla pengar:9 hahaha
               



Söndag: Jag skulle ha jobbat kväll, men eftersom det hände en lite olycka kvällen ianna så fick Jempa jobba ist för mig:) Tack gumman.. På dan åkte vi till Lasses ny tjej och kollade på hennes nyköpta pool. Stor som fan var dem. Där måste jag bada någon dag.. sen pluggade jag hela dagen.


Måndag: jag firade min mamma på måndagen i stället för söndagen för att hon jobbade.., Köpte en stor bukett blommor till min underbara mamma som kostade 200kr. Det är hon värd för jag älskar henne så oerhört mycket<3 Sen böt vi förband på fingret, det hade fastnat i fingret, när vi försökte dra bort det så gjorde det så ont att jag spydde och höll på att svimma. jag säger bara kommer aldrig skära en majskolv till i hela mitt liv. för den smärta jag kände igår har jag aldrig känt förut.
                        


Nu orkar jag fan inte skriva något mer! sorry helen jag tror inte det blev ett A-4:a.. Men hoppas att det går bra endå.

Saknar dej Elin<3 Behöver dig här hos mig:)

Pusselipuss puss på¨dej Helen


Kommentarer
Postat av: elin

gumman då! du kan ju inte hålla på och skära dig så! det var ju inte lite heller :( gud va fina blommor det var! saknar dig oerhört! puss pusss

2008-05-28 @ 00:44:44
URL: http://aenglalik.blogg.se
Postat av: Helen

Ja det duger varjefall!! älskar dig puss puss

2008-05-28 @ 07:59:13
Postat av: Therese

Jössös vilken gentleman du har då gumman... Jag hade nog inte heller stoppat fingret i munnen =( Vackra blommorna var... Puss och kram

2008-08-13 @ 22:54:33
URL: http://tesskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0